sobota, 18 lipca 2009

Muzyka: Ω Blue

JJK et. al. - Ω Blue


Pokrótce o zawartości:

01 Blue (Ocean) 5:39
02 Blue... (Spirit) 4:41
03 Blue? (Dreams) 8:45
04 Blue! (Sky) 7:26
05 Ω (eternal alternate Climax) 28:46
06 Æon 3:17

Tetra Blue (4 kawałki z tytułem Blue :)) - niebieski nie jest moim ulubionym kolorem (jak czerwony, wiśniowy, zielony i brązowy). To barwa, z którą identyfikuje całego siebie. Chciałem skomponować „niebieską muzykę”, ale taką najbardziej niebieską na ja jaką stać moją wyobraźnię. Jaki efekt? Przekonajcie się sami.

Ω (eternal alternate Climax) - czyli klu całości i jak wskazuje sam tytuł nie tylko całości tego projektu, ale całej inicjatywy "et. al.". Od samego początku moim największym celem było zaaranżowanie najulubieńszego utworu ze ścieżek dźwiękowych z gier: "グレイランド事件クライマックス (Gureirando jiken kuraimakkusu - Graylands Incident Climax)", autorstwa Hitoshi Sakimoto, z mojej ulubionej gry Vagrant Story. Podchodziłem do tego zamysłu bezskutecznie, jako że żaden z owoców prób nie spełnił moich surowych oczekiwań. Na początku tego roku stwierdziłem, że najlepiej będzie jeśli rozbuduję swój własny "punkt kulminacyjny". No i stało się.

Æon - jednym ze znaczeń tego słowa jest „ coś trwającego wieczność” lub „oddawanego na zawsze”. Tu moim celem było odzwierciedlenie wrażenia z jakim spotkałem się przy „Circle of Eternity” napisanego przez Yasunori Mitsudę. Moja interpretacja a nie aranżacja ;)

[-LINK-]

1 komentarz:

  1. Kolejna przepiękna kompozycja, co tu dużo mówić masz chłowpie wielki talent i bardzo dziękuję, że go nie ukrywasz.

    OdpowiedzUsuń