piątek, 11 grudnia 2009

Seconds...

dooЯ - 7-String Trilogy: Episode II ~The Dandelion Clock~


Skład:

01 Star Anise 6:59
02 Kitty Heaven 6:37
03 The Dandelion Clock 7:06
04 Interlogue 1 (Lullaby Moon) 4:47
05 Serendibite ~ Painefactor Psi (Liquid Dream) 5:19
06 Serendibite ~ Curiofactor Sigma (Fuji Dawn) 5:39
07 Serendibite ~ Serendefactor 4:20
08 Frosty Funk 5:57
09 Interlogue 2 (Snow Moon) 4:57

Część druga niesie z sobą przede wszystkim większe nastawienie na technikę. Ma też nieco bardziej rozpromienione zabarwienie niż ~A Theory of Petals Whereabouts~.
Utwór nr 7 (Serendibite ~ Serendefactor) ma trochę uboższą stereofonię niż pozostałe, co odbija się na jakości słuchania. W tej kompozycji użyłem więcej efektów oraz instrumentów o głębszym brzmieniu, które okazały niezbyt przyjazny stosunek z liniami gitarowymi (trzaski), więc przestrzeń akustyczna musiała zostać zmniejszona.

[-LINK-]

Jako dodatkowy bonusik uwertura do nowego fortepianowego koncertu (niech to też taki trailer będzie ;))

[-LINK-]

2 komentarze:

  1. Już pobieram i sprawdzam co ty tam znowu wykombinowałeś :D BTW zastanawiałem się, może zacząłbyś się promować na http://www.jamendo.com ? Ostatnio ktoś mi pokazał ten portal i od razu pomyślałem sobie o Tobie. Poziom ludzi wydaje się znośny, a i więc nie będzie to obrazą dla ciebie gdybyś tam się pojawił :) Nie zmuszam, nie namawiam, ale mogła by to być dobra promocja dla ciebie.
    Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  2. Jamendo znam i trochę nad tym rozważałem - coś mnie przed tym cofało jednak... Po nowym roku może się jeszcze pomyśli :)
    Pozdro

    OdpowiedzUsuń